Planlægning, Planlægning og Planlægning

"Poor Planning leads to Poor Performance - our 4 Quality-P´s" - lånt fra Ronnie Verner, Kelberg UK.  
      
Ved at bruge tid på at planlægge turen så detaljeret som muligt, opnår vi en høj kvalitet i udførelsen, og får dermed det maksimale ud af hver marketingkrone som investeres.    
 
Følgende spørgsmål er relevante i den forbindelse:

Hvor længe skal turen vare ?
Hvor lang tid har vi til opstilling og nedtagning ?
Hvilke steder skal besøges, og hvor længe skal traileren holde hvert sted ?
Hvordan er timingen i forhold til køre- og opstillingstid ?
Hvor er der start- og slutdestination, og er der visse steder, hvor der er begrænset adgang (eksempelvis i byer eller på indendørs udstillinger) ?
Er der relevante lokale og geografisk afhængige events, som vi med fordel bør tage højde for ?
Er der brug for en prøveopstilling inden turen påbegyndes ?
Hvor og hvordan skal traileren og udstyret oplagres mellem de forskellige events?